Advent

Adventní čas má pro mě odjakživa neskutečné kouzlo, ty přípravy a těšení se na Vánoce, svařák, nazdobené budovy, voňavé cukroví, hořící svíčky. Mám to radši než Vánoce samotné. Spousta lidí má tohle období spojené se stresem a konzumem, ale já razím názor, že jaké si to kdo udělá, takové to má. Dárky mám většinou nakoupené postupně v předstihu, začátkem prosince si nazdobíme byt a balkon, pověsíme decentní světýlka a pak si už jen užíváme svařáku, zimních procházek a cukroví.

Loni jsem se učila na atestaci, takže jsem až takovou pohodu neměla, ale letos si to vynahrazuji. Obnovila jsem svoji malou tradici výroby adventních věnců, letos jsem jich pro rodinu a přátele motala celkem 14 a celkem jsem se na nich vyřádila:) Ke konci už jsem trošku, přiznám se, litovala, ale stejně je příští rok budu dělat zas. Je to skvělé odreagování a vždycky mě to dostane do té správné adventní nálady. Některé fotky letošních výtvorů sem přidávám a návod, jak na to, najdete zde.

Leave a Reply